13:05 Ana dili günü münasibəti ilə bütün xalqları təbrik edirəm ! | |
Ana dili günü münasibəti ilə bütün xalqları təbrik edirəm ! Dəyərli dostlar bildiyiniz kimi bu gün bütün dünyada ana dili günü qeyd olunur . 1952-ci il fevralın 21-də benqal dilinə rəsmi status verilməsini tələb edən nümayişçilərə atəşə tutuldu, bir neçə nəfər həlak oldu. Bu hadisələr 1971-ci ildə Şərqi Pakistanın ayrılaraq müstəqil Banqladeş respublikası olması ilə nəticələndi. UNESCO-nun qərarı ilə 2000-ci ildən 21 fevral Beynəlxalq Ana dili günü kimi qeyd olunur. Azərbaycan Respublikasında çoxlu etnos millətlər var , həmçinin sayına görə ikinci olan Talışlardır . Talışların tarixi və dili çox əvvəllərə gedir çıxır . Mən onu qeyd edim ki , Talış dili Hind -Avropa dil qrupunun Hind – İran qoluna aid bir dildir . Talış dilində demək olar ki , hər bir sözün bir və ya bir neçə mənaya gəlir çıxır . Bu dili əcdadlarımız neçə əsirlərlə qoruyaraq 20 ci əsrə qədər gətirdilər çıxartdılar . 20 ci əsirin əvvəllərindən başlayaraq , Talış dilinə qarşı xüsusi qısqanclılıq və bu dili aradan getməsi üçün əllərindən gələni etdilər . Bu proses dövlət tərəfindən aparılan bir siyasətə çevrilmişdir . 20 ci əsirin sonlarında Azərbaycan müstəqilliyini qazandı , ondada orta məktəblərdə 4 cu sinifə qədər tədris olunacağını söz versələrdə amma bu elə sözdədə qaldı . Çoxu deyə bilər niyə sözdə qaldı ? Dostlar bir dilin tədris etmək üçün onun pedaqoqları olmalıdır , varmı Talış dili bilən pedaqoqlar ? Əlbəttə yoxdur , axı bu barədə hər hansı Universitetdə Talış dili kafedrası olmalıdır . Keçən ildə təhsil nazirliyin eksperti ( adını bilmirəm ) deyib ki , 225 məktəbdə Talış dili tədris olunur xob , gözəl . Bəs müəllimlər kimlərdir , niyə bu qədər laqeyd yanaşırlar bu işə , heç baş açmaq olmur . Mən bütün xalqı O , cümlədən öz millətimi ana dil münasibəti ilə təbrik edirəm . Xıdo bı milləti komək bıkə , həmə kəs çok fik bıkə ma zıvon ışdı ğıriyət namuse bəçə qoruşən bışda ğıriyəti soyb beşi . Işdə zıvoni bışdə əğlon ümütən , nığo bıdən Şıməni təbrik kardedəm . | |
|
Total comments: 0 | |